דף נחיתה, בשונה מאתר, הוא דף אמצעי המיועד לתת מענה על מטרה אחת בלבד: השארת פרטים, מכירה, הרשמה לקבלת מוצר ועוד… במציאות, הרבה מאוד פעמים, אנו נתקלים בדפי נחיתה שמפספסים את המטרה, בגלל עודף הצעות או מבנה לא נכון ובעיקר, כי כפתור ההנעה לפעולה לא בולט מספיק או אינו מניע לפעולה. הנה כמה דברים שכדאי לדעת, כאשר מעצבים את דף הנחיתה:
פעמים רבות אנו רואים דפי נחיתה שהעיצוב שלהם מושקע ויפה, מלא בצבעים וסלוגנים, אך כפתור ההמרה של הדף, כפתור ההנעה לפעולה, אינו בולט דיו ולכן ההשקעה הנהדרת בעיצוב יורדת לטמיון.
המרכיב החשוב ביותר בדף הנחיתה הוא כפתור ההנעה לפעולה! אם הוא לא בולט מספיק, מושך מספיק, הוא לא יעשה את העבודה. השתדלו לא לבלבל את הלקוח הפוטנציאלי בעיצוב צבעוני ועמוס, כתבו על הכפתור משפט מושך ומניע: "אני רוצה לדעת יותר" "ארז, שלח לי את המדריך" וכדומה. כדאי שהכפתור יראה כמו כפתור, ולא מעוצב בצורה לא ברורה או קטן מדי.
צבע כפתור ההנעה לפעולה הוא מרכיב חשוב ביותר. מחקרים רבים נעשו על השפעת הצבעים על קבלת ההחלטות של בני האדם. מה שהכי חשוב בבחירת הצבע לכפתור- שלא יבלע בעיצוב הכללי של הדף, אלא שיתאים לו בצורה נגדית, כלומר, אם דף הנחיתה מעוצב בגווני ירוק, כדאי שהכפתור יהיה כחול, אדום או כתום, אך בטח לא בגווני ירוק.
הנה כמה דברים שכדאי לדעת כשבוחרים את צבע הכפתור:
כחול- הוא הצבע האהוב ביותר על 35% מהנשים ו 57% מהגברים (כלומר, רוב בני האדם אוהבים כחול…). כחול כהה משדר מקצועיות, זו הסיבה שמוסדות פיננסיים רבים בחרו להשתמש בו.
ירוק- ע"פ מחקרים הצבע הירוק הוא הצבע שהעין מעבדת בקלות רבה יותר מצבעים אחרים, לכן סביר שהקליטה של העין את הכפתור הירוק תהיה מהירה יותר.
אדום-אדום גורם ללב שלנו לפעום מהר יותר,על ידי הפעלת בלוטת יותרת המוח. זה יכול לגרום לאנשים להתנהג בדרכים שונות ומפתיעות!
סגול-הסגול הוא אחד הצבעים האהובים בקרב נשים. אם קהלה יעד שלך הוא נשים בעיקר, בהחלט שווה להשתמש בצבע הסגול בכפתור ההנעה לפעולה.
בחירת הצבע ומשפט ההנעה על הכפתור חייבים להיות בהלימה לתוכן הדף, לעיצוב הכללי שלו וכמובן- לקהל היעד אליו הוא פונה