מועדון לקוחות אינו חייב להיות כלי יקר, שרק חברות גדולות יכולות להרשות לעצמן.
כל עסק יכול, בקלות רבה, לנהל מועדון לקוחות איכותי.
איך עושים את זה, ומה זה אומר לנהל מועדון לקוחות?
מועדון לקוחות הוא שם כללי ליצירה של מועדון אקסקלוסיבי ללקוחות שלכם, שהחברים בו מקבלים מתנות, הנחות או מידע ייחודי רק להם, לפני כל שאר העולם.
היתרון הגדול בניהול מועדון לקוחות הוא שמירה על נאמנות גבוהה של הלקוחות, ע"י כמה מרכיבים:
– ברגע שהלקוח מרגיש שהוא ייחודי ומיוחד, הסיכוי שיהיה לקוח חוזר גדול יותר.
– שיתוף הלקוח במתרחש מאחורי הקלעים, סקרים ושאילת שאלות, גורם ללקוח להרגיש חלק מהעסק שלכם, מה שמגביר את תחושת השייכות והמחוייבות.
– מתן הטבות מיוחדות רק למועדון הלקוחות יגרמו ללקוחות להישאר ולחזור כי פשוט שווה להם.
בעולם, שבו נאמנות הלקוח הולכת ופוחתת, והלקוחות מחפשים דילים ומחיר, מועדון לקוחות יכול לעשות את ההבדל בין לקוח של קניה חד פעמים ללקוח חוזר. ולקוחות שחוזרים לרוב יביאו איתם עוד לקוחות…
איך מקימים מועדון לקוחות טוב?
1. הקימו דף נחיתה ובו תנו הטבה לכל מי שמצטרף למועדון הלקוחות שלכם. הטבה ראשונית וחד פעמים, כידאית ומושכת. לדוגמא, חנות בגדים יכולה לתת מוצר משלים (צעיף, גרביים, שרשרת וכדומה), או הנחה משמעותית לרכישה ראשונה. פרסמו והפיצור את הדף ללקוחות פוטנציאליים.
2. תנו הטבה קבועה לחברי המועדון- הנחה קבועה, צבירת נקודות וכדומה.
3. שלחו ניוזלטר קבוע, אחת לשבוע, אחת לשבועיים או אחת לחודש, ובו עדכון על מוצרים חדשים, מבצעים מיוחדים לחברי מועדון, מכירה מיוחדת וכדומה.
4. הגדילו את המועדון ע"י מבצעי "חבר מביא חבר"
5. שלחו דיוור/סמס יומולדת אישי לחברי המועדון, עם ברכה אישית והטבה אישית. במערכת הדיוור תוכלו לתזמן קמפיין אוטומטי לפי תאריכי יום ההולדת.
בהצלחה!