המון לקוחות שלנו משקיעים המון זמן, אנרגיה וגם לא מעט כסף בהגדלת רשימות התפוצה שלהם. הנוסחה היא פשוטה- ככל שיהיו לך יותר נמענים ברשימת התפוצה > יותר אנשים יחשפו לתכנים שלך > יותר מכירות.
בגדול זה נראה הגיוני… במציאות זה לא תמיד עובד. למה?
הסיכוי שמישהו ירכוש את המוצר שלך תלוי בהמון גורמים: האם הוא זקוק למוצר שלך? האם הוא בכלל קהל היעד הרלוונטי? האם הצלחת להעביר את המסר בצורה ברורה? האם כותרת הניוזלטר היתה מספיק מעניינת? האם הנעת אותו לפעולה?…
ניוזלטר, תפקידו לוא דווקא ליצר מכירה ישירה, אלא להשאיר את המותג שלך בתודעת הלקוח הפוטנציאלי, כדי שבבוא העת כשהוא יזדקק לשירותיך, אתה הראשון שתקפוץ לו בראש. אבל כדי שזה יקרה, כדאי שהמסרים שלך יהיו איכותיים ומעניינים, שיגרמו לנמען לזכור אותך יותר טוב ולא לשכוח…
הנה חמישה טיפים שיעזרו לך לשפר את אחוזי הפתיחה ולגרום ללקוח לזכור אותך טוב יותר:
1.אל תגזים. שלח ניוזלטר קבוע, אחת לשבועיים או אחת לחודש. כמות הדיוורים שכל אחד מאיתנו מקבל היא עצומה. במידה ותעיק בכמות שליחות גבוהה, סביר שאנשים יסירו עצמם מהרשימה, או פשוט ימחקו את הניוזלטר מבלי לקרוא אותו כלל. יום קבוע פעם או פעמיים בחודש אינם מעיקים, ואם הניוזלטר הוא בעל ערך עבור הנמען, הוא אפילו יחכה לו.
2.היזון חוזר- במערכת הדיוור יש דו"ח שליחה המאפשר לך לנתח מה עבד יותר ומה פחות בכל ניוזלטר. למד ממנו, הסק מסקנות והשתפר מניוזלטר אחד לאחר, תוך שאתה מדגיש תכנים דומים לאלו שעבדו טוב יותר בעבר.
3.הוספת קישורים- הוסף קישורים המפנים לאתר שלך, לעמוד הפייסבוק, ערוץ היו-טיוב ועוד… ככל שתיצור יותר הפניות, כך הסיכוי שכל אחד ימצא את מה שמעניין אותו בניוזלטר.
4.טיזינג- הוסף ביטויים מסקרנים, תן טעימות וכותרות מעניינות שיגרמו לנמענים לקרוא עוד.
5.הנעה לפעולה- הנע את הקהל ללחוץ על כפתור, להיכנס לקישור, להגיב ולשאול.