בסרגל הבחירה העליון בחר\י באנשי קשר -> אנשי קשר
לאחר מכן יש לעבור ללשונית אנשי קשר ( השנייה מימין) -> בחיפוש יש להכניס את כתובת המייל המדוייקת של הלקוח\ה שביקש\ה הסרה (ללא כל רווחים) -> כעת אמור להופיע כרטיס איש הקשר, יש לסמן את התיבה הלבנה מצד ימין כך ש –V כחול מופיע בתוכה -> לאחר שאיש הקשר מסומן, יש לגשת לצד השמאלי העליון של התיבה היכן שמופיע "שנה סטטוס" -> בחר\י בסטטוס "הוסר" , ולחצ\י שמור על הכפתור הכחול שמופיע משמאל לסטטוס.
זהו זה! בהצלחה!
לא קיבלתם תשובה? מחפשים עוד מידע? אל תהססו וכנסו עוד היום למרכז ההדרכה שלנו!
אנחנו כאן בכל עניין ולכל שאלה.
ביום עסקים רגיל, בין השעות 9:00 ל-18:00, אנחנו עונים תוך מספר דקות.
03-7440020 support@meser10.co.il