אז כבר גילינו שאין פרצות מתוחכמות להערים על האלגוריתמים, אך ישנם לא מעט כללים וטיפים בהם תוכלו להשתמש בכדי להיכנס לתיבת הדואר הנכנס ולהימנע מתיקיית דואר הזבל.
בפוסט זה נדבר על 11 דרכים מהירות ומוכחות לשלוח מיילים שתמיד נוחתים בתיבת הדואר הנכנס:
1.תמיד קבלו אישור לשלוח דוא"ל
2.הגדירו ציפיות
3.שלחו מיילים בעלי ערך מוסף
4.תבדקו ותעברו על הודעות האימייל שלכם לפני השליחה
5.השתמשו בהרשאה מאושרת (COI)
6.נקו את רשימת הדוא"ל שלכם
7.אל תאמינו למיתוס שכדאי להימנע משימוש במילים מסוימות
8.שלחו מיילים באופן קבוע
9.הזכירו למנויים את תאריך ההרשמה שלהם למנוי
10.תקלו על המנויים לבטל את ההרשמה שלהם
11.בקשו מהמנויים לאשר את כתובת הדוא"ל שלכם
1. קבלו אישור לשלוח דוא"ל
המנויים שלך צריכים להצטרף או לתת לך הרשאה לשלוח להם מיילים. זה נקרא הרשאת שיווק. הרשאת שיווק דומה לדייט, אנשים זרים שהופכים לחברים ומחברים ללקוחות לכל החיים.
על ידי קבלת אישור מהמנויים שלך לפני השליחה, אתה מבטיח שהמנויים אכן רוצים לקבל את הודעות האימייל שלך.
זה אומר שאסור לך לרכוש רשימות דוא"ל. עם רשימה שנרכשה, אין לך הרשאה, וסביר להניח שהאימיילים שלך יגיעו לתיקיית דואר הזבל. לספקי שירותי דואר אלקטרוני (ESP) ולספקי שירותי אינטרנט יש טכנולוגיה לאיתור רשימות שנרכשו וזאת מונעת העברת מיילים לרשימות אלה.
גרוע מכך, ספקי שירותי אינטרנט וספקי אינטרנט עשויים להפסיק לשלוח אפילו הודעות דוא"ל מבוססות הרשאה אם יגלו שאתה שולח לרשימות שנרכשו. שירותי ESP עשויים אפילו לסגור את חשבונך אצלם.
קבל אישור אמיתי בעת איסוף כתובות דוא"ל. ספר לנמענים שלך מה תשלח להם ותן להם לבחור האם להצטרף או לא להצטרף לרשימת התפוצה שלך.
2. הגדירו ציפיות
תחשוב על המנויים שלך כחבר ששונא מסיבות הפתעה.
אם המנויים שלך יקבלו מיילים "מפתיעים", הם עשויים לסמן אותם כספאם. זה בהחלט יכול לפגוע בסיכויים שלך להגיע לתיבת הדואר הנכנס.
לפני שאתה שולח מיילים למנויים, הגדר ציפיות, ידע באילו נושאים תעסוק בהודעות הדוא"ל שלך, באיזו תדירות אתה מתכוון לשלוח מיילים והערך המוסף שהם יקבלו כמנויים.
בנוסף תוכל לשתף מידע זה גם בדף הנחיתה בדוא"ל שלך או בטופס ההרשמה.
אז אל תשכח שלח הודעות דוא"ל צפויות למנויים שלך.
3. שלח מיילים בעלי ערך מוסף
מהי הדרך הטובה ביותר לגרום למנויים שלך לפתוח את הודעות הדוא"ל?
שלח להם תוכן שהם באמת רוצים לקבל. זו גם הדרך הטובה ביותר לבנות מערכת יחסים איתנה עם מנויים.
תוכן דוא"ל מבוקש הוא בעל ערך עבור המנוי. ישנן דרכים שונות להשיג זאת.
קמפיינים יכולים להיות: חינוכיים, משעשעים או אינפורמטיביים.
חשוב כיצד תוכל לסייע למנויים שלך, לפתור את בעיותיהם או לשפר את חייהם. לאחר מכן, שלח תוכן דוא"ל לגיטימי המספק ערך.
הסיבה לכך שכל כך הרבה מיילים נוחתים בדואר זבל (כ -16%) היא תוכן לא מבוקש שאינו מהדהד את אותו קהל. לכן, הגדל רשימות הצטרפות, הסר נתונים גרועים באופן עקבי ושלח תוכן המשרת את האנשים.
4. תבדקו ותעברו על הודעות האימייל שלכם לפני השליחה
אם הודעות הדוא"ל שלך יוצרות רושם רע, סביר להניח שהמנויים שלך יסמנו אותם כספאם.
ישנן שתי דרכים נפוצות ליצור רושם רע על מנויים:
שגיאות הקלדה ושגיאות פיסוק. כדי להימנע מטעויות אלה, בדוק היטב את תוכן הדוא"ל שלך לפני השליחה. כדאי שתבקש מאדם נוסף לקרוא ולעבור על עותק הדוא"ל שלך.
בעיות בעיבוד דוא"ל. בעיית עיבוד מתרחשת כאשר הודעת דוא"ל נפתחת באופן שונה אצל לקוחות שונים. לדוגמה, תמונה יכולה להיות מוצגת ב- Gmail אך לא תוצג ב- Outlook. אתה יכול לוודא שהודעות דוא"ל יפתחו כראוי אצל כל הלקוחות הדוא"ל על ידי סקירת הודעות הדוא"ל שלך בלקוחות דוא"ל שונות (כמו Outlook ו- Gmail) לפני שתלחץ על שלח.
5. השתמש בהרשאה מאושרת (COI)
אישור הצטרפות מאושר (COI), המכונה גם הצטרפות כפולה, הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לשפר את הסיכויים שלך להגיע לתיבת הדואר הנכנס.
עם COI, אתה מבטיח שהמנויים ירצו להצטרף לרשימה שלך על ידי שליחת הודעת דואר אלקטרוני מיד לאחר שנרשמו לאישור הרשמתם. הודעת דוא"ל זו נקראת דוא"ל אישור ובדרך כלל היא נשלחת אוטומטית על ידי פלטפורמת הדוא"ל השיווקי שלך. המנויים פשוט לוחצים על כפתור בדוא"ל האישור כדי לאשר את המנוי שלהם.
כאשר אתה משתמש ב- COI, סביר יותר שפלטפורמות שיווק רבות יותר ישלחו את הודעות הדוא"ל שלך.
למקור/מקום בו אתה מצרף את המנויים שלך יש לעתים קרובות השפעה לא מעטה על הצלחת שיווק הדוא"ל שלך ועל יכולת העברת הדוא"ל שלך. כדי למקסם את ההצלחה התמקד באותם מקורות שמביאים הכי הרבה מנויים.
וכדי להימנע מהעברת הודעות האימייל שלך לתיקיית הספאם הפסק להשתמש במקורות רכישה שמניבים שיעורי קפיצה ותלונות גבוהים ומעורבות נמוכה, או שמור על עצמך עם אמצעי הגנה חזקים כמו COI.
6. נקו את רשימות הדוא"ל שלכם
לאחר שעבדת קשה כדי לתחזק רשימת מיילים מבוססת הרשאות, ייתכן שאלה הן חדשות כואבות, אך עליך למחוק מנויים מנותקים.
מנויי דוא"ל מנותקים – אנשים שלא פתחו או לחצו על מייל לאחרונה – פוגעים בסיכוייכם להגיע לתיבת הדואר הנכנס. הם מורידים את שיעורי הפתיחה וההקלקה של הדוא"ל שלך, וספקי האינטרנט לא אוהבים את זה.
אבל הנה החדשות הטובות: מכיוון שרוב פלטפורמות הדוא"ל גובות על סמך גודל הרשימה שלך, מחיקת מנויים מנותקים תפחית את חשבון פלטפורמת שיווק הדוא"ל שלך. נוסף על כך, זה יגדיל את שיעורי הפתיחה ושיעורי הקליקים שלך ואת הסיכויים שלך להגיע לתיבת הדואר הנכנס.
7. אל תאמינו למיתוסים
אולי שמעת שעליך להימנע משימוש במילים מסוימות בהודעות הדוא"ל שלך (כמו "בחינם") מכיוון שהן מפעילות מסנני דואר זבל.
זה לא נכון – אין מילים שכדאי להימנע מהן. האנשים שהריצו פילטרים למדו בסוף שנות ה -90 שמסננים מבוססי מילות מפתח לא עובדים וחסמו דואר מבוקש.
אז מה בעצם בוחנים אלגוריתמים לסינון דואר זבל? אינטראקציות של מנויים.
מסנני הדואר של היום בנויים על למידת מכונה. כלים אלה מודדים את האינטראקציות של הנמענים. הודעות עם הרבה אינטראקציות חיוביות נכנסות לתיבת הדואר הנכנס. החלק הטוב ביותר במערכת הסינון המודרנית הזו הוא שהיא נותנת לנמענים את הדוא"ל שהם רוצים לקבל.
עם זאת, אם שורת הנושא שלך כוללת סימני קריאה מרובים או אותיות גדולות מרובות המנוי רשאי לדחות את הודעת הדוא"ל שלך כספאם. אז עדיין יש לשים לב באיזה אלמנטים משתמשים בשורות נושא הדוא"ל והודעות הדוא"ל.
8. שלחו מיילים באופן קבוע
אם המנויים שלך לא שומעים ממך במשך חודשים, הם עלולים לשכוח את שם השולח שלך או שהם אפילו הצטרפו לרשימת הדוא"ל שלך. זה לא טוב. זה מגדיל את הסבירות שמנוי יראה את הודעות האימייל שלך כספאם.
כדי להימנע מכך, שלח מיילים לפחות פעם בחודש. (אם לא בתדירות גבוהה יותר!)
זכור, אסטרטגיית שיווק דוא"ל חזקה היא כמו מערכת יחסים. מערכת יחסים טובה דורשת תקשורת קבועה ..
9. הזכירו למנויים את תאריך ההרשמה שלהם למנוי
גם אם אתה עושה הכל נכון על ידי קבלת הרשאה לפני שליחה ושימוש ב- COI, עדיין ייתכן שהמנויים שלך ישכחו שהם נרשמו לרשימת הדוא"ל שלך.
אם זה קורה, המנוי שלך עשוי לחשוב: "מעולם לא נרשמתי לרשימת הדוא"ל הזו. זוהי הודעת דואר זבל! "
אז מה צריך לעשות?
תזכיר למנויים שלך בכל מייל שהם נרשמו למנוי. באמצעות התאמה אישית של דוא"ל, תוכל ליידע אותם מתי הם נרשמו אם זה בכותרת התחתונה או בכותרת העליונה של הדוא"ל שלך.
לדוגמה, בכותרת העליונה בדוא"ל שלי, אני מסביר:
לאיזה סוג של תוכן מקבלי הדוא"ל יכולים לצפות.
התאריך שבו הקורא/מנוי הצטרף לרשימה שלי באמצעות התאמה אישית של דוא"ל.
קישור לביטול הרשמה.
אם מנוי אכן שוכח שהצטרף, כותרת זו משמשת כתזכורת מתי הם נרשמו ולאיזה תוכן הוא יכול לצפות.
10. ביטול הרשמה
ברוב המדינות, אתה מחויב לכלול קישור לביטול הרשמה בדוא"ל השיווקי שלך.
הצג את הקישור לביטול המנוי כפי שמוצג בטיפ מספר 9, שים קישור בחלק העליון של הניוזלטר שלך ותן למנויים את האפשרות לבטל את ההרשמה.
זכור, שיווק בדוא"ל הוא מערכת יחסים. מערכת יחסים טובה היא מערכת יחסים שבה שני האנשים מקבלים ערך. אם המנוי כבר לא מקבל ערך, עדיף שהוא יבטל את המנוי. אחרת, הם עשויים להישאר ברשימה אך לא לפתוח או ללחוץ על הודעות דוא"ל כלשהן
גרוע מכך, אם הם לא יכולים למצוא את הקישור לביטול הרשמה, יש סיכוי גדול יותר שהם יסמנו את הדוא"ל שלך כספאם.
11. בקשו מהמנויים לאשר את כתובת הדוא"ל שלכם
לפעמים, גם כאשר מנויים רוצים את הדוא"ל שלך בתיבת הדואר הנכנס שלהם, הם עדיין ינחתו בתיקיית הדואר הזבל.
האלגוריתמים של ספקי האינטרנט ומסנני דואר הזבל של הנמענים אינם מושלמים.
כדי לנטרל אלגוריתמים ומסננים פעילים מדי, תוכל לבקש מהמנויים שלך להוסיף לרשימה את כתובת הדוא"ל שלך. הרשאה לרשימה מתאפשרת כאשר המנוי שלך מוסיף את כתובת הדוא"ל שלך לפנקס הכתובות שלו או לרשימת השולחים המאושרים שלו.
בכדי שזה יקרה חשוב לתת למנויים הוראות מפורטות שלב אחד שלב כיצד לעשות זאת.
השלבים לרשימת ההרשאות משתנים בהתאם לדוא"ל של הנמען שלך. לדוגמה, Gmail ו- yahoo! דורשים תהליך אחר כדי לאפשר רשימה. זו הסיבה שתרצה לשקול שיתוף קישורים למאמרים של ספקיות אינטרנט שונות כדי להבין כיצד יש לעשות זאת. אפשרות נוספת צור דף באתר שלך המקשר להנחיות של רשימות ספקיות אינטרנט שונות.
טיפ למקצוען: רוצה להוציא את הודעות האימייל שלך מכרטיסיית המבצעים ולתיבת הדואר הנכנס הראשי ב- Gmail? בקש מהמנויים לגרור את הדוא"ל שלך מכרטיסיית המבצעים לתיבת הדואר הנכנס הראשית.
לאחר שתעשה זאת, תופיע תיבה שתשאל אם הם רוצים שכל הדוא"ל העתידי מהשולח הזה יגיע לתיבת הדואר הנכנס הראשי. המנוי שלך רק צריך ללחוץ על "כן".
הימנע מתיקיית הדואר הזבל על ידי שליחת מיילים מבוקשים וצפויים
השורה התחתונה: אם תשלח למנויים דואר זבל (מיילים לא רצויים או לא צפויים), כנראה שההודעות שלך יגיעו לתיקיית הספאם. ספקיות האינטרנט מעצבות את האלגוריתמים שלהן כדי לוודא שזה יקרה.
הדרך הטובה ביותר להימנע מסמן כדואר זבל? שלח מיילים שהמנויים שלך רוצים ומצפים להם. 11 הטיפים במאמר זה יעזרו לך לעשות זאת.
וכפי שראינו, רושם טוב הוא המפתח לשלוח הודעות דוא"ל לתיבת הדואר הנכנס של הנמען שלך.