דפי נחיתה הם הדרך הטובה והנכונה ביותר שקיימת ללכידה של הלקוחות ברשת.
מה זה בכלל דפי נחיתה, מי צריך אותם ומתי, ואיך לבחור את מערכת דפי הנחיתה שתהיה הכי קלה, פשוטה ונעימה לשימוש ובעיקר, שתעשה את העבודה?
השימוש בדפי נחיתה הינו רחב ומגוון. בשונה מאתר, בו ניתן להציג את מגוון השירותים של העסק, להגיע לעומק ולהרבות בתוכן שיגרום לגולש להכיר אתכם טוב יותר, דפי נחיתה נועדו למטרה שונה לחלוטין.
המטרה ביצירת דף נחיתה היא לכידה של הלקוח. דף נחיתה טוב, מציג מוצר או שירות אחד, ומכוון כולו להנעה אחת אותה אנו רוצים שהגולש יבצע- הצטרפות לרשימת תפוצה, הרשמה לסדנה או וובינר, או מכירה (דפי מכירה הם סוג של דפי נחיתה).
דף נחיתה טוב, כתוב ומעוצב כך שהוא מוביל את הלקוח הפוטנציאלי לבצע את הפעולה הרצויה לנו. אין לנו צורך להעמיק בתכנים, אלא כאלה שיתרמו לתהליך הרצוי. אין צורך להכניס קישורים שיובילו את הגולש למקומות אחרים וירחיקו אותו מהתוצאה הרצויה לנו.
אז איך בוחרים מערכת דפי נחיתה שתאפשר לכם ליצור דפי נחיתה מעולים בקלות?
הנה כמה דברים שחשוב לבדוק:
במערכת דפי הנחיתה של אקטיב פייג' תוכלו למצוא את כל התכונות הללו ועוד.
הרשמו עכשיו לחודש התנסות ללא עלות