פתרונות AI לערים ועיריות חכמות

חושבים ירוק: עוברים לתקשורת ירוקה עם התושב​

פתרונות לערים ועיירות חכמות – המגמה הרווחת כיום היא של ערים חכמות - כלומר של שירותים מוניציפליים שעוברים תהליכי דיגיטציה ופיתוחים טכנולוגיים משמעותיים. מסר 10 פיתחה מודל ייחודי המאפשר תקשורת ירוקה עם התושבים, המודל מאפשר לעיריות לשלוח חשבונות ארנונה חוגים, הודעות... בדואר אלקטרוני עם קבצים מצורפים (עד 5 צרופות לכל מייל) ואפשרות להגדרת תבנית שונה לכל חשבונית (לדוגמה דברי ראש העיר, פעילות ברחבי העיר...), בנוסף ניתן לעדכן את התושבים בסמס (לדוגמה: שכתובתם אינה תקינה, שיש חשבניות לא משולמות וכו'), לכל התהליך יש דוחות מפורטים שמראים ברמת התושב מי קיבל \ פתח \ לחץ... על המסרים שהוא שקיבל מהעירייה
גם צ'ינג
אדריכלית ערים חכמות

ניהול אירועים והרשמה למופעים

מודל ניהול האירועים של מסר 10 מאפשר הודעה ורישום לאירועים שונים החל מהרמת כוסית לראש השנה ועד לאירוע חוצות של אלפי משתתפים.

אימייל הוא עדיין אחד הכלים היעילים ביותר לקידום אירועים. מערכת הדיוור האלקטרונית מאפשרת לשלוח הזמנה לאירוע, להתאים אישית את מראה ההזמנה, לעלות רשימת אנשי קשר ולראות מי פתח ומי לא. מערכת מסר 10 מאפשרת שליחת מייל או סמס לרשימת המוזמנים. מערכות ניהול מוזמנים ואישור הגעה לאירועים מאפשרות לנהל את רשימת המוזמנים בשיתוף עם כל מארגני האירוע כדי לחסוך בתיאום פנימי על שינויים ועדכונים.

גם לכנסים ומופעים הזמנות דיגיטליות פותרות הרבה בעיות. ראשית, אפשר לשלוח לכל מי שחושבים שירצה להגיע הזמנה אישית הישר דרך הטלפון הנייד ולהפנות אותו לאתר או טלפון דרכו יוכל להזמין כרטיסים. שנית לפני האירוע אפשר לשלוח הודעת סמס תזכורת, לכל מי שרשום ולדעת בדיוק מי אישר הגעה ומי לא.

זהו פתרון פשוט, נוח, חסכוני ופותר המון בעיות וכמובן מעודד סביבה ירוקה.

סקרי איכות שירות

מודל ייחודי של סקרים במסרונים המאפשר קבלת משוב מתושבי העיר, ניתן ליצר סקר תוך דקות ולקבל תשובות תוך מספר שעות.

באמצעות הסקר יהיה אפשר לקבל תשובות למגוון שאלות לדוגמא: האם התושבים מרוצים מהשירותים שהם מקבלים בעיר? איזה שירותים נוספים הם היו רוצים לקבל?

הסקר נשלח באמצעות מסרון למכשיר הנייד של התושב והוא כולל מספר שאלות אשר בוחנות את שביעות הרצון של התושב ממרכיבי השירות שונים. מנהלי המחלקות השונות בעירייה יכולים לקבל חיווי של תוצאות הסקר באמצעות התראות בדוא"ל במקרים של אי שביעות רצון.

הסקרים מאפשרים ללמוד מהחוויה, לנסות לשמר היבטים טובים ולשפר היבטים פחות חיובים הדורשים שיפור, מאפשרים בקרה רציפה של איכות השירות הניתן ללקוחות העירייה.

עדכונים סלולריים

ניתן לידע את תושבי העיר בזמן אמת על אירועים או לעדכן על תקלות במסרון. 

קבלת עדכונים במסרון על כל מה שקורה בעיר, בהתאם לתחומי העניין האישיים לדוגמא אירועי תרבות, אמנות ומוסיקה, פעילויות לילדים, ספורט, ועוד, וכן עדכונים בזמן אמת כגון שיפוצי רחובות, חסימות כבישים, חירום, אירועים קהילתיים, שינוי בזמני קבלת קהל ועוד.

עוד מאפיינים מתקדמים

נתונים סטטיסטיים בזמן אמת

באמצעות המערכת ניתן לשלוח שאלונים, סקרי דעת קהל ולבצע סקרי שוק ארוכים ומעמיקים או קצרים ותמציתיים, על פי דרישה. עצבו את השאלון בהתאם לצבעים של העסק ובחרו ממגוון רחב של שאלות בלחיצת כפתור. בחרו את השאלות שיספקו לכם את המידע הרב ביותר. מערכת הדיוור של מסר 10 גם נותנת ניתוח מדויק על הביצועים הכוללים. דו"ח השליחה המפורט ייתן לך אפשרות לחקור את העדפות לקוחותייך ולשפר את התכנים אונליין.

תמיכה בשפות

רוצה לשלוח מייל ללקוחות בחו"ל? במערכת מסר 10 תמיכה בעשרות שפות לרבות: אנגלית, רוסית, צרפתית, ספרדית ועוד… כך שתוכל לדוור בקלות לכל מקום בעולם.

עבירות גבוהה

למסר 10 שרתי דיוור רבים הנבדקים מדי יום ומבטיחים כי המייל שלכם יגיע לתיבת הדואר של הלקוחות שלכם בקלות ובמהירות. יחס העבירות במסר 10 קרוב ל 100%

מסרים אוטומטיים

שם המשחק היום הוא שירות. בנה סדרת מסרים אוטומטית לשמירה על קשר רציף עם הלקוחות שלך. תוכל לבנות סדרת מסרים בעלי ערך, שיהפכו את מערכת היחסים עם הלקוח לקרובה יותר ונגישה יותר.

שיווק משלים

החיבור המושלם בין מייל לסמס. כדי למקסם את אפקטיביות הדיוור, הגדירו שהנמענים יקבלו סמס בהתאם לפתיחה/אי פתיחה של הדיוור.

ממשק פשוט וידידותי

ממשק פשוט וקל בעל תבניות עיצוב מקצועיות, נקיות וצבעוניות כוללות אפשרות ייחודית לצרף קבצים, כל אלה יאפשרו לך לבנות מסרים שעושים את העבודה.

חושבים ירוק

עוברים לתקשורת ירוקה עם התושב​