עסקים רבים עובדים עם רשימות תפוצה ומבינים שזו דרך מצויינת לייצר הכנסות. לראיה, גדולי המשווקים בארץ ובעולם הצליחו
לבסס עסקים מצליחים על בסיס רשימות תפוצה. עוצמה של עסק כזה נמדדת בגודל הרשימה.
המשוואה ברורה: ככל שהרשימה גדולה יותר כך אפשר לייצר הכנסות גדולות יותר.
הנעלם היחד הוא איך מגדילים את אותה הרשימה.
ישנן דרכים רבות להגדיל את הרשימה.
רובן כרוכות בהוצאה כספית לא מועטה או בהשקעת זמן רבה.
הקידום הממומן בגוגל הפך בשנים האחרונות ליקר מאוד ועל כן הגידול ברישמה באמצעותו כרוך בהוצאה
גבוהה מאוד. יצירת שת"פים, כתיבת חומרים חינמיים, קיום וובינרים מצריכים מבעלי עסקים השקעת זמן
השאלה היא האם יש דרך שמאפשרת לנו להגדיל את הרשימה שלא מצריכה השקעה כספית גדולה או
רבה. זמן שווה כסף ולכן גם זו דרך מאוד יקרה להגדיל את הרשימה.
השקעת זמן רבה?
הניסיון שלי מראה שכן!
הפרסום הממומן בפייסבוק מספק לנו מענה לשתי הנקודות האלה.
הוא עובד מצויין, עולה יחסית מעט, מצריך ניהול שוטף מינורי ואף מאפשר לנו להעביר את הניהול שלו
לאיש מקצוע חיצוני בקלות יחסית.
אז מי יכול להגדיל את הרשימה באמצעות קמפיין ממומן בפייסבוק?
כמעט כל מי שיש לו רשימת תפוצה ומבין מה התועלות של הלקוח שלו בהרשמה לרשימת התפוצה.
מי יכול להגדיל את הרשימה בהשקעה כספית נמוכה יחסית?
כל מי שיש חומרים חינמיים בעלי ערך נתפס גבוה. ככל שהחומר החינמי מעניין יותר כך אחוזי הרשמה
לקבלתו יהיו גדולים יותר.
למי משתלם להגדיל את רשימת התפוצה באמצעות פייסבוק?
למי שיודע לייצר הכנסות מרשימת התפוצה.
מי שהתנסה בשיווק לרשימה ויודע לכמת את העלות לליד/אחוזי המרה/עלות גיוס לקוח וכד'
מה צריך כדי להקים קמפיין ממומן בפייסבוק?
1. דף נחיתה ש"מוכר" את החומר החינמי שלנו.
2. תמונות ברורות ושיווקיות )שימו לב יש מגבלות של כמות טקסט שיכולות להופיע על התמונה(
3. טקסט שיווקי נלווה שירכיב את המודעה עצמה. חשוב שהטקסט יכלול את התועלות המרכזיות של
4. הגדרת קהל היעד: מה הגילאים שלהם, מה תחומי העניין שלהם, האם יש דפים עסקיים שהם
ההרשמה לרשימה/קבלת חומר חינמי מקצועי.
רשומים אליהם, איזור מגורים, וכו'
5. הגדרת תקציב יומי או תקציב לכל הקמיין.
6. החלטה על הקדשת חצי שעה ביום לצורך הניהול השוטף של הקמפיין.
ואם זמנכם יקר, תמיד אפשר לקחת איש מקצוע שינהל את הקמפיין עבורכם. לדעתי זה מאוד משתלם, חוסך עלויות וזמן.