אתם בטח מכירים את זה. מגיעים בבוקר למשרד ותיבת המייל מלאה במיילים וניוזלטרים.
במהלך היום, גם אם הצלחתם להתגבר על כמויות המיילים שהגיעו בבוקר, ממשיכים לזרום מיילים כל הזמן.
נכון להיום, גם בשעות הלילה.
אבל הרי בתור משווקים, אתם רוצים שהנמענים שלכם יפתחו את המייל ששלחתם, יקראו וגם ינועו לפעולה הרצויה.
איך אפשר לגרום לזה לקרות, עם כל עומס המידע?
כמות הניוזלטרים שנשלחים אלינו מדי יום, רק מגבירה את הצורך בהתמקצעות ושיפור תמידי של התוכן שאנו שולחים ללקוחות. אך עוד לפני התוכן,
הנה כמה טריקים שישפרו פלאים את אחוזי הפתיחה ויגרמו ליותר נמענים לפתוח את הניוזלטר ולא לשלוח אותו מיידית לאשפה.
בהצלחה!