מספר וירטואלי הוא מספר שניתן להגיד אותו במערכת כך שניתן יהיה לשלוח אליו הודעות SMS נכנסות שיקלטו במערכת וניתן יהיה לצפות בהן או להגיב להן ישירות ו/או באופן אוטומטי וכן לבצע פעולות אוטומטיות נוספות.
ייחודו של המספר הווירטואלי הוא ביכולות הנלוות.
שימושים אפשריים בשירות:
1. קבלת הודעות נכנסות – מאפשר תקשורת דו כיוונית עם הלקוחות שלכם, תוכלו לבקש מהם להגיב להודעות, לאשר קבלת הודעות וכו''.
2. קבלת נתונים מלקוחות – לדוגמא קבלת קוד אימות במסרון
3. קבלת מסרונים לטלפונים כשרים ואחרים – לקוחות מהגזר החרדי שאינם יכולים לקבל מסרונים או בעלי עסק שלא מעוניינים לחשוף את הטלפון שלהם האישי שלהם וטלפון העסק הוא קווי ולא מקבל מסרונים
4. קבלת מסרונים בחול – כאשר נמצאים בחול עדיין ניתן לקבל מסרונים בקו הווירטואלי
5. ניהול סקרים – שליחת סקרים ללקוחות ואיסוף המידע בסמס חוזר
6. חווית לקוח אחרי פגישה – שליחת סיכום פגישה ללקוח וקבלת משוב אוטומטי
7. אפשרות להסרה אוטומטית – אפשרות להסרה אוטומטית מרשימת התפוצה
8. שליחת תגובה אוטומטית קבועה להודעה נכנסת – תוכלו להגדיר תגובה כללית שתישלח אוטומטית ללקוח במענה להודעה שהוא ישלח. למשל "תודה ששלחת הודעה למערכת".
9. שליחת תגובה אוטומטית בהתאם לתוכן שהנמען שולח – למשל לקוח שישלח את הספרה 1 יקבל מענה "תודה שבחרת 1, להלן קוד הקופון", ולקוח שישלח את הספרה 2 יקבל מענה "תודה שבחרת 2, קוד הקופון שלך הוא..".
10. קבלת מייל לכתובת שתציינו כאשר תתקבל הודעה נכנסת – ניתן להגדיר שהתוכן של כל הודעה נכנסת תועבר אוטומטית לכתובת מייל שתגדירו.
11. חיבוריות למערכות נוספות ואוטומציות – לדוגמא חברת מיזוג גדולה לקוח שולח מסרון על תקלה למספר הווירטואלי, המערכת מזהה את קבלת המסרון ושולחת טכנאי אוטומטית לטיפול בתקלה
12. פוסט ל-URL – תוכלו להגדיר כתובת קישור (URL) שאליו יישלח תוכן ההודעה הנכנסת. מיועד למשתמשים שיש להם מערכת תכנותית.
13. שימושים נוספים – ניתן להגדיר שימושים ואפשרויות נוספות, פנו אלינו במידת הצורך.
השימוש במספר וירטואלי הוא פתרון תקשורת מתקדם המאפשר לדעת כמה לקוחות באמת מגיעים מכל ערוץ וכמה כדאי להשקיע בו.
צריכים עזרה? דברו איתנו 🙂
037440020
support@meser10.co.il