תיבת האינבוקס של כולנו מקבלת מדי יום עשרות ואף מאות מיילים. חומר פרסומי ושיווקי, ידע מקצועי, עבודה שוטפת, קופונים ומבצעים ועוד ועוד… כמות המידע העצומה מחייבת אותנו לסנן ולמיין ומשאירה לנו זמן ואנרגיה רק למה שחשוב ומעניין אותנו באמת.
המטרה היא שהלקוחות שלך ירצו לקרוא את הדיוור ששלחת להם, ומעבר לכך- שייצרו מעורבות- יחזירו מייל, יכנסו לאתר או לרשתות החברתיות, ועוד… לקוח מעורב הוא לקוח שזוכר אותנו יותר והסיכוי כי יחזור לצרוך את השירות שלנו או ימליץ עלינו בעתיד גדול יותר, מכיוון שברגע שעשה פעולה כלשהי הקשורה אלינו, נצרבנו לו בזיכרון.
איך גורמים ללקוחות להגיב?
יש מספר אלמנטים שניתן לשלב בכל ניוזלטר, אשר מעלים את אחוזי המעורבות של הנמענים שלכם:
בהצלחה!