מערכת לשליחת סמס
מהו פילוח בקליק?
מערכת מסר10 מעניקה ללקוחותיה את האפשרות למיין אנשי קשר לרשימות תפוצה על ידי אפשרויות בחירה בדיוורים.
דוגמא: חברת "שעון או שרשרת לכל גברת" רוצה להעניק הטבות ללקוחותיה על פי העדפת הקנייה שלהם. למי שרוצה לקנות שעון ירצו להעניק הנחה בסך 20% , ולמי שרוצה לקנות שרשרת ירצו להעניק הנחה בסך 15%. לצורך כך פתחה החברה בקמפיין דיוור, אשר כלל בתוכו את אפשרות פילוח בקליק. המייל שנשלח ללקוחות החברה הכיל את תוכן ההודעה והסבר , ונוסף על כך לחצנים – האחד למי שמעוניינת בקניית שעון , והשני למי שמעוניינת בקניית שרשרת . כל שנשאר לעשות הוא בעצם להמתין לבחירת הלקוחות , ולתת למערכת שלנו לעשות את עבודתה. כל לקוחה שתבחר בשעון \ בשרשרת תוכנס באופן אוטומטי לרשימת תפוצה עפ"י בחירתה. וכך , כל מי שבחרה בשעון תוכנס לרשימת "20% הנחה בקניית שעון" ומי שבחרה בשרשרת תוכנס לרשימת "15% הנחה בקניית שרשרת" .
עכשיו יוכלו מנהלי החברה לבחור כיצד להתקדם – לשלוח מייל נוסף על פי רשימות התפוצה שנוצרו , אולי בכלל יעדיפו לשלוח הודעת סמס עם קופון הנחה. לכל מקרה שלא יהיה – הפילוח נעשה בעזרת המערכת ועזר ל"שעון או שרשרת לכל גברת" לנתח את הלקוחות ובכך לשפר את השירות והמכירות של החברה.
אז כיצד עושים זאת ?
ראשית נצטרך להגדיר פילוח בקליק:
במסך הבית של החשבון שלנו נבחר ב"אוטומטציות" ולאחר מכן פילוח בקליק
בחלון שייפתח לנו , נלחץ על כפתור הוסף ונגדיר פילוח חדש.
שורת URL – נכניס את כתובת הURL הרלוונטית – כלומר הכתובת שתופיע גם בעיצוב הכפתור (נגיע לשלב זה בהמשך) , ובעצם תקבע את ההגדרה. כל מי שיילחץ על הכתובת הזו ( במקרה שלנו לחיצה על הכתובת תהיה בעזרת הכפתור שנעצב לקמפיין שלנו) יוכנס באופן אוטומטי לרשימת תפוצה אותה נבחר (בשורה השלישית במסך בו אנו נמצאים כרגע).
שורת תיאור – ניתן איזה שם שנרצה על מנת שנוכל לזהות את הפילוח.
שורת רשימה – נבחר לאיזו רשימת תפוצה לשייך את הפילוח.( אם ברצונכם לשייך דרך הפילוח בקליק לרשימת תפוצה חדשה , עליכם קודם כל לפתוח את הרשימה החדשה, ולאחר מכן לבצע את פעולת יצירת הפילוח) .
לאחר שהגדרנו את הפילוח , נלחץ שמור.
לאחר שהגדרנו את הפילוח בקליק , אנו נמצאים במצב בו כל לקוח שלכם שיילחץ על הלינק שהכנסנו בכתובת הURL , (דרך כפתור בקמפיין – תכף נראה איך עושים זאת) , יסווג לתוך הרשימה שבחרתם – בדוגמה שלנו "רוצות שרשרת".
בכדי לסיים את הגדרת הפילוח , כל שנותר הוא "להשתיל" את כתובת הURL בתוך הקמפיין, כך שהלקוחות יוכלו ללחוץ עליהם, ואנחנו נוכל להשתמש בבחירות שלהם לטובתנו.
ההמלצה של צוות מסר10 היא לשתול את הכתובת בכפתורים הניתנים לעיצוב. נוסיף כפתור לקמפיין שלנו (דרך הבלוקים בצד ימין ניתן להוסיף רק כפתור, או תבניות מוכנות עם כפתור) . כדי לעצב את הכפתור נלחץ עליו דאבל קליק (לאחר שהוספנו אותו) , בסרגל העיצוב שייפתח , נבחר בלשונית השלישית "מאפייני כפתור".
בחלונית הימנית ( מסומנת בכחול) נבחר את הכיתוב שיופיע על הכפתור , בחלונית השמאלית (מסומנת בירוק) נכניס את אותה כתובת URL שהוספנו בחלונית הפילוח.
חשוב חשוב חשוב! להכניס בדיוק את אותה הכתובת! כתובת שונה (אפילו אם יהיה שם פסיק מיותר) תגרום לכך שהפילוח לא יעבוד חלק.
לאחר ששמרנו אנחנו מוכנים לצאת לדרך! הכפתורים מכילים את כתובות הURL המתאימות , ומעתה כל לקוח שילחץ על אחד הכפתורים יסווג באופן אוטמטי לתוך רשימות התפוצה שאתם הגדרתם. בהצלחה!
עד כאן ההסבר על פילוח בקליק – פשוט לא ?
קיבלתם תשובה לשאלתכם? חיפשתם משהו אחר? יש לכם שאלות נוספות בנושא זה? אל תהססו לפנות לתמיכה הטכנית שלנו!
אם תרצו להמשיך וללמוד על המערכת שלנו ועל האפשרויות שהיא מציעה, בקרו במרכז ההדרכה שלנו וחפשו את השיעורים הבאים שיעזרו לכם להתמקצע!
יבוא אנשי קשר , מערכת הדוחות, שינוי סטטוס נמען ועיצוב כפתור הם רק חלק קטן ממרכז ההדרכה שלנו שיעזור לכם להכיר את המערכת , ולפתח את העסק שלכם!
עדיין לא רשומים? פתחו חשבון ניסיון חינמי כאן והתחילו לעבוד!