לאחר שליחת הקמפיין המערכת מאפשרת לראות דו"ח מפורט של נתוני השליחה ולנתח אותו.
דו"ח ראשוני של נתונים כלליים ניתן לראות בלשונית "קמפיינים"
מועד שליחה- מתי נשלח הקמפיין או למתי תוזמן הקמפיין לשליחה.
נושא- שם הקמפיין.
סטטוס- סטטוס השליחה של הקמפיין. טיוטה- עדיין לא נשלח. רץ- קמפיין במהלך שליחה קמפיינים שתוזמנו לשליחה בהרשמות באתר וכדומה. מוכן לשליחה- הקמפיין בתהליך
שליחה. נשלח- הקמפיין נשלח.
רשימות תפוצה- לאיזה רשימות תפוצה הוגדר לשלוח את הקמפיין.
נשלחו- כמה מיילים נשלחו,לכמה נמענים נשלח הקמפיין.
נפתחו– כמה מיילים שנשלחו נפתחו ע"י הנמענים.
נחשפו- כמות הפעמים שהדיוור נצפה.
הקלקות- כמה הקלקות נעשות על קישורים בתוך הקמפיין.
שגויים- כמה מיילים היו שגויים: חזרו עקב בעיה ביעד השליחה.
קמפיין שנשלח ניתן ללחוץ בקצה השמאלי של השורה על "פרטי שליחה" על מנת להיכנס לדו"ח השליחה המפורט.
קישור לקמפיין- ניתן לראות את הקמפיין בדף אינטרנטי. אפשר לקשר אותו בפייסבוק או ברשתות חברתיות אחרות, או לאתר שלכם.
נתונים כלליים- שם הקמפיין, תאריך השליחה- תאריך זה מתייחס לשליחה הראשונה שנעשתה לקמפיין. נושא הקמפיין ולאילו רשימות תפוצה הוא נשלח.
פרטי דיוור
נשלחו– כמות המיילים שנשלחו.
נפתחו- כמות המיילים שנפתחו ע"י הנמענים לפחות פעם אחת. חשוב להבין כי בכמות המיילים שנפתחו נספרים רק מיילים שהנמען עשה עליהם פעולה מסויימת- הוריד תמונות או עבר לאחד הקישורים. בפועל. במידה והקמפיין הוא טקסט ולא רק תמונות, הרבה יותר אנשים ראו את הדיוור רק שאין לנו דרך לדעת זאת… אחוזי פתיחה שנחשבים טובים נעים בסביבות ה 20% פתיחות.
חשיפה- כמות הפעמים שהמייל נצפה. יש נמענים שפתחו את המייל יותר מפעם אחת, לחצו על יותר מקישור אחד או העבירו את המייל הלאה לחברים שלהם. סך כל המקרים הללו הם החשיפות.
דיוורים חוזרים- כמות המיילים שחזרו מסיבות של בעיות בתיבת הנמען.
דיוורים חוזרים רכים- כמות המיילים שחזרו עקב בעיה זמנית בתיבת הנמען. למשל אם הנמען הגדיר את עצמו "מחוץ למשרד", תיבת הדוא"ל שלו מלאה, השרתים שלה לא זמינים או שיש לה מסנני כניסה נוקשים שלא איפשרו לדיוור להגיע.
נמענים שהוסרו- נמענים שלחצו "הסר" בסיום המייל וסומנו במערכת כך שלא יקבלו יותר דיוורים.
פתיחה לפי שעות- ניתן לראות את נתוני הדוח גם בגרפים ודיאגראמות. ניתן לראות את הפתיחה על פי הזמן שעבר מתחילת השליחה.
פירוט הקלקות על קישורים בדיוור- על כל קישור שנמצא בקמפיין כמה סה"כ לחצו עליו.
פירוט שליחות- רשימת כל כתובות המייל שאליהם נשלח הדיוור, הסטטוס של השליחה.
(נשלח, נפתח, הוסר, חזר) ומספר הפתיחות. את פירוט השליחות ניתן לייצא לאקסל לצורך ניתוחים נוספים. ניתן לבצע חיפוש על פי כתובת מייל, מיון לפי סטטוסים וקישורים.
את הדו"ח כולו ניתן לייצא ולהציג גם ב PDF.
אנחנו כאן בכל עניין ולכל שאלה.
ביום עסקים רגיל, בין השעות 9:00 ל-18:00, אנחנו עונים תוך מספר דקות.