אחד מערוצי השיווק הזולים והזמינים ביותר הוא שליחת מסרונים, סמסים, ללקוחות.
מהירות התגובה בו היא מיידית, וכך גם ההנעה לפעולה, שכן, כולנו מסתובבים עם מכשיר סלולרי אחד (לפחות), כל היום, מציצים בו כמעט בכל דקה.
מבחינה שיווקית, זהו חלומו של כל בעל עסק. אחוזי הפתיחה גבוהים מאוד (כ 95%) ומהירים מאוד, בד"כ הנמענים יקראו את המסרון בשלוש הדקות הראשונות מרגע שהתקבל.
אם צירפתם קישור- כ 25% מהפותחים ילחצו עליו. מדובר באחוזי תגובה גבוהים בעולם השיווק הדיגיטלי.
מה למעשה הנתונים האלה יכולים לתת לנו, בעלי העסקים?
אפשרות העברת מסר מדוייק ומהיר, בעל תוצאות מיידיות. שימור לקוחות ברמה גבוהה ופוטנציאל עצום בגיוס לקוחות חדשים.
חשוב לזכור, כי יש להשתמש בשליחת מסרונים בצורה חכמה. יש להיזהר מהצפת הלקוחות במסרים, שכן, מהר מאוד הם עלולים לחשוב שאנחנו ספאמרים.
אנחנו ממליצים לשלוח מסרונים רק כאשר יש משהו חשוב ודחוף לומר ללקוחות שלנו. אם אנחנו נותנים ללקוחות שלנו ערך וכדאיות, הם יגיבו בשמחה.
שני החוקים החשובים ביותר בשליחת מסרונים הם הגדרת אסטרטגיה ברורה ומדוייקת, מראש, לשליחת מסרונים והתאמת המסרים לקהלי היעד השונים.
איך עושים את זה? הנה דוגמאות לאסטרטגיות שיווק נכונות בעזרת מסרונים וקהלי היעד שלהם:
ההמלצה שלנו- בנו תוכנית פעולה ברורה שנה קדימה, מתי בדיוק ישלח מסרון, איזו הטבה אם בכלל ולמי.
בהצלחה!