30 טיפים לשיווק באימייל
1. שורת הנושא של האימייל לא צריכה למכור את מה שנמצא בתוך האימייל אלא היא צריכה לומר מהו התוכן של האימייל.
2. הוסף טופס הצטרפות גם בעמוד הפייסבוק שלך בכדי להפוך את ההצטרפות לרשימת הדיוור שלך לזמינה וקלה.
3. כדאי להימנע מריבוי מסרים אשר יבלבלו את הנמענים. בכל קמפיין העבר מסר חד וברור.
4. לנרשמים החדשים תן תשומת לב מיוחדת -באמצעות מתן הנחה, אימייל תודה, מתנה או הטבה.
5. על מנת שהנמענים יתמקדו במסר השתדל להימנע משימוש במספר רב של פונטים או צבעים שונים באותו הדיוור.
6. בשביל לחסוך זמן ולהוציא את המקסימום מהקמפיין השיווקי, תכנן ובנה סדנת דיוורים אוטומטית אותה יקבלו הנרשמים ברשימתך.
7. בדוק שכל הלינקים בדיוור עובדים כשורה לפני שליחת המייל.
8. לפני שתבחן את התוצאות בשימוש בTesting B/A המתן לפחות 4-5 שעות ורק אז תחליט מהי גרסת הדיוור המנצחת עבורך.
9. חשוב לרענן את תבניות הדיוור שלך מעת לעת.
10. המשוכה הראשונה שעליך לעבור בפתיחת אימייל היא שורת הנושא, בדוק היטב איזה שורת נושא מניעה יותר לפעולה ועובדת יותר טוב.
11. למד מדוחות הסטטיסטיקות של דיוורי העבר מה עבד יותר טוב, איזה קישור הוקלק יותר פעמים ועוד (כלי זה הוא כלי אפקטיבי ללימוד ושיפור הקמפיינים העתידים).
12. כדי להישאר בתועדתם של הלקוחות שלך ולתת להם תשומת לב אל תשכח לשלוח להם ברכות לחגים.
13. כדי לחסוך זמן יקר ולהפוך את השיווק באמצעות האימייל לאפקטיבי יותר, כדאי לעשות שימוש יעיל בשליחת הודעות אוטומטיות.
14. כדי להגדיל את רשימת התפוצה שלך בלקוחות רלוונטים הטמע טופס הרשמה באתר האינטרנט.
15. אפשר ללקוחותיך לעקוב אחריך ברשתות החברתיות על ידי הוספת קוביות מדיה חברתית לדיוורים וכך גם הם יוכלו לשתף עם חבריהם את הדוא"ל שלך.
16. בשביל למצוא את היום והשעה האפקטיביים ביותר בכדי להשיג את התוצאות המיטביות לדיוור השתמש ב Testing B/A.
17. באמצעות דיוור באימייל עדכן את לקוחותיך אודות אירועים מיוחדים בעסק כמו כנסים, מבצעים, מפגשים, מכירות ועוד.
18. כדי שתוכל לדוור מסרים מדויקים ומתאימים על בסיס אזור מגורים, גיל, מין ועוד אסוף מלקוחותיך פרטים רלוונטים לסגמנטציה בהרשמה לרשימת הדיוור שלך.
19. לשם קבלת פידבק על הדיוור לפני הוצאתו ללקוחותיך שלח דואר אלקטרוני למספר אנשים שעובדים איתך.
20. אל תשאיר ספק לנמען מה מצופה ממנו לעשות. צור קריאה ברורה לפעולה טקסטואלית וגרפית.
21. נתח אילו תקופות היו מוצלחות ואילו פחות. אחת לתקופה בחן את מסלול גדילת רשימת התפוצה שלך וכך תוכל להבין מה שינית בפעילותך בתקופות אלו.
22. כדי שכל אחד מקהלי היעד שלך יראה רק את החלקים הרלוונטים לו בלבד, תשתמש בטרגטינג. כך תוכל ליצור דיוור שכל אחד מקהלי היעד שלך יראה אותו בצורה שונה על בסיס מקום מגורים, מין, גיל ועוד.
23. כדי לשלוח דיוורים מותאמים לקהלי יעד שונים על פי העדפותיהם, צור מספר רשימות שיאפשרו לך לשלוח דיוורים מותאמים.
24. אם אתה שולח דיוור לכבוד איזה חג או אירוע שנתי מסוים, נתח את תוצאות הדיוור של השנה הקודמת וכך תוכל להשתפר וללמוד מה עבד טוב יותר.
25. כדי להוציא את המקסימום מרשימת הדיוור שלך ולהעביר מסר מדויק לקהל יעד מפולח, אפשר להשתמש בפרסום בפייסבוק, ברשימת האימיילים ולפרסם מודעה ייעודית רק לחברי הרשימה.
26. זכור שכאשר הדיוור מכיל רק תמונות הוא יגיע לתיבת הספאם ולכן יש לוודא שהדיוור מאוזן ביחס תמונות וטקסט.
27. אמנם הוספת תופס pop up לא מתאימה לכל אתר וסוג עסק אבל דבר זה יכול לעלות בצורה משמעותית את מספר הנרשמים לקבלת עדכונים. בדוק אם היא אכן מתאימה לעסק שלך.
28. בחן שורות נושא של דוורים אחרים שאתה מקבל ממפרסמים, למד מאחרים, ראה מה מוביל אותך ללחוץ מחק ומה גורם לך לפתוח.
29. המנע משימוש במילים כגון חינם, סימן$ ועוד בשורת הנושא ובתוכן הדיוור. מילים אלה יכניסו את האימייל שלך לתיבת הספאם.
30. חשוב על דרכים ודיוורים שיכולים להעיר משנתם את החברים הלא אקטיביים ברשימת הדיוור שלך.
הכתבה הייתה שימושית עבורך? רוצה לקבל עוד מידע על שיווק ועל שימוש במערכת לטובת שיווק? נשמח לעזור לך!
פילוח בקליק , הגדרת סדרת מסרים אוטומטית ועיצוב הניוזלטר שלך הם רק חלק מהדברים שיעזרו לך להתפתח!
עדיין לא רשומים? פתחו חשבון ניסיון חינמי כאן והתחילו לעבוד!