המגוון הרחב של כלי שיווק אינטרנטיים הקיימים היום בשוק יוצר בקרב בעלי עסקים רבים בלבול ובעיקר גורם להם לבזבז המון זמן, אנרגיה וכסף, על ריבוי ערוצי שיווק, שלא תמיד מביאים תוצאות.
נכון להיום, שליחת ניוזלטר למועדון לקוחות היא אחת הדרכים הדיגיטליות הזולות ביותר, והמניבות ביותר. ה ROI, כלומר, ההחזר על ההשקעה
שבשליחת ניוזלטר הוא מהגבוהים שיש בעולם השיווק ולכן זהו ערוץ שיווקי שכדאי לטפח.
הנה חמשת הסיבות שבגינן כדאי לשלוח ניוזלטר, לפחות אחת לחודש, לקהל הלקוחות שלכם:
תזכורת נעימה על קיומכם
גם אם לקוח קנה אצלכם פעם אחת ואפילו יותר, זה עדיין לא אומר שאתם בזיכרון הקצר שלו וכשהוא, או אחד ממכריו יזדקק למוצר או לשירות שלכם, הוא אכן יחזור.
ניוזלטר משאיר אותנו בתודעת הלקוח, כך שברגע הנכון, הוא ידע למי עליו לפנות.
ניוזלטר מגדיל מכירות
קל יותר לגייס לקוח קיים ולגרום לו לקנות שוב, מאשר להביא לקוח חדש.
שליחת ניוזלטר שמעדכן במבצעים או מוצרים חדשים מביא את המידע ישירות ללקוח בצורה מהירה, קלה ונגישה.
קליקה של חברים
ניוזלטר שמסוגנן בצורה אישית, נותן ללקוח תחושה של חיבור למותג, למוצר או לשירות.
שליחה של ניוזלטר שמעבירה את ההרגשה הזו, של ביחד, עובדת נהדר וגורמת ללקוחות לחזור שוב ושוב. בנוסף, לקוחות מרוצים מביאים עוד לקוחות מרוצים.
תנו ללקוחות שלכם את התחושה שהם חלק מההצלחה, שהם חשובים לכם, והם כבר ידאגו להפיץ את הבשורה שלכם הלאה.
העברת מסרים וחיזוק מותג
שליחת ניוזלטר חודשי מעבירה מסר של רצינות ואכפתיות. לקוחות שיקבלו מכם את הניוזלטר באופן קבוע, אחת לחודש או יותר, בימים קבועים, יהפכו לעוקבים נלהבים.
שליחה של מידע מקצועי, טיפים ועצות שיכולות לתרום ללקוחות שלכם, מגבירה את החיבור למותג.
המחיר כן קובע
שליחת ניוזלטר זולה, קלה ומהירה. מערכת הדיוור האלקטרוני פשוטה וקלה להפעלה. כל שצריך לעשות זה לאסוף את כתובות המייל של הלקוחות הקיימים