הדרך הטובה ביותר לתקשר עם נמען חדש וליצור איתו מערכת יחסים ארוכת טווח היא סדרת מסרים אוטומטית. מה זה אומר? שליחה אוטומטית של מסרים, בהפרש של מספר ימים, שנשלחים באופן אוטומטי ורציף לנמען, מרגע שהצטרף לרשימת התפוצה.
מה אפשר לדוור בסדרת מסרים?
נהוג לתת תוכן איכותי, עיצות וטיפים הקשורים למוצרים של בעל העסק. לדוגמא, יועץ זוגי יכול לתת מסר שבועי ובו טיפים לשיפור הזוגיות. מעצבת פנים יכולה לתת טיפים לסידור הבית ועוד…
כמה? איך? מתי? מומלץ לתזמן את הדיוורים לאחד בשבוע ולא יותר איך עושים זאת?
הגדרת סדרת מסרים במסר עשר
סדרת מסרים הינה אחת משיטות המכירה האוטומטיות היעילות ביותר. באמצעות מערכת מסר עשר תוכל
ליצר סדרת של מסרים שישלחו ללקוח וישכנעו אותו בעדינות להפוך מליד ללקוח משלם. מחקרים מראים
שכדי להפוך ליד ללקוח נדרשות לפחות שש פעולות מכירה אקטיביות. סדרת הטיפים מבצעת פעולות אלו
עבורך באופן אוטומטי ולא שוכחת אף לקוח
סדרת טיפים לדוגמה
מסר ראשון – מיד לאחר ההרשמה של הלקוח נשלח מסר ובו הבעת תודה על ההרשמה,הסבר
ללקוח על סדרת הטיפים ומסירת פרטי התקשרות לעסק שלך במידה והבטחת הטבה לנרשמים
מסר שלישי – לאחר 3 ימים נשלח מסר המתאר יתרון ספציפי של העסק שלך או מוצר מוביל ואף
המסר יכול להכיל את ההטבה
מסר שני – לאחר יום נשלח מסר המתאר את העסק שלך ויתרונותיו
מניע את הלקוח לפעולה לדוגמא הורדה של דמו הגעה לעסק כדי לקבל מתנה
מסר רביעי, והלאה
How To
יצירה של סדרת מסרים זהה כמעט לחלוטין ליצירת קמפיין רגיל, ההבדל היחיד הוא בהגדרת השליחה
יצר רשימת תפוצה אליה ישלחו המסרים, וודא שנרשמים מהאתר מצורפים לרשימה זו לצורך ההדגמה נניח
בעמוד האחרון של אשף יצירת הקמפיין.
ששם הרשימה הוא "נרשמו באתר"
יצירת מסר ראשון
בדף הבית בחר בצור קמפיין חדש ו קרא לא "טיפ לנרשמים מספר 1"
בשלב הסופי של הקמפיין בחר באופציה שלח בהצטרפות איש קשר לרשימה האופציה מופיעה באפשריות מתקדמות
יצירת מסר שני לשליחה לאחר 3 ימים
חזור על תהליך יצירת המסר קרא למסר "טיפ לנרשמים מספר 2"
במסך האחרון של האשף בחר ב אופציה שלח מספר ימים לאחר הצטרפות איש קשר לרשימה וכך הלאה.