מהם היום והשעה הטובים ביותר לדיוור? האם יש ימים שעדיף לא לדוור? ומה בעצם זה משנה מתי אני שולח את המייל?
יום ושעת יציאת הדיוור יכולה להיות קריטית ולהשפיע רבות על אחוזי הפתיחה של הדיוור.
הנה ההסבר המלא מתי הכי כדאי לשלוח וכיצד מתזמנים דיוור לפי תאריך ושעה
חשוב להתאים את תדירות הדיוור לסוג העסק ולקהל הלקוחות. כך למשל, אם אתה מנהל אתר קופונים, אתר חדשות
או פורטל המספק מידע על מצב המניות, דיוור יום יומי יתקבל לעומת זאת, במרבית התחומים האחרים ניתן לשלוח
דיוור בתדירות נמוכה יותר, כגון אחת לשבועיים או אחת לחודש. כמובן כאשר יש אירועים מיוחדים כגון מבצע , חג או מפגש בברכה.
מיוחד, יש לדוור עליו בהתאם לתאריך.
קיימים סוגים שונים של דיוורים שוטפים לעסקים:
1. חגים/עונות- חגים ועונות הם פשוט סיבה נוספת לברך את הלקוחות ואולי
2. ימי הולדת- מועדוני לקוחות רבים שולחים דיוור עם מתנה קטנה או ברכה
ליום הולדת. מערכת "מסר עשר" מאפשרת לעשות זאת בקלות גם לתת להם איזו מתנה. באופן אוטומטי.
3. מבצעים מיוחדים.
4. ערך מוסף- כדי לשמור על הקשר עם הלקוחות כדאי פעם בשבועיים או פעם
בחודש לשלוח קמפיין ובו מידע, ערך מוסף כגון טיפים, הדרכה קצרה, סיפור
או משל עם קשר למוצר או השירות שלך, סקר לקוחות, סיפור על שירות, המלצה על מישהו אחר
אנשים אוהבים אותנו כשאנחנו מפרגנים לאחרים, זה מעיד על רוחב לב…
משהו מעבר. כך לדוגמא מעצבת יכולה לתת טיפים בסטיילינג, מאפרת יכולה לתת טיפים באיפור וכו'.
איך תדעו כמה דיוורים לשלוח ומתי?
יש בתי עסק שנכון להם לדוור באופן יומיומי : חברות קופונים, אתרי חדשות, אתרי מידע כלכלי ועדכונים
שאם לא יגיעו בזמן יהפכו ללא רלוונטיים. במקרים אלה הלקוחות יחכו בתי עסק אחרים
שמוכרים שירות או מוצרים, מומלץ שידוורו לא יותר מפעם בשבוע.
תאריכים מיוחדים הם גם סיבה נחמדה לדיוור- ימי הולדת, חגים, אירועים משמעותיים,
לעדכון יומיומי ולכן כמות הדיוורים הגבוהה תתאים להם. בשבועיים ואף פעם בחודש נשמע סביר.
מבצעי סוף עונה וכו'. כדאי להראות ללקוח שאתם תמיד חושבים עליו…
זכרו- הלקוחות שלכם מקבלים דיוורים מעשרות אתרים ובעלי מקצוע מדי יום, שמנסים,
אף אחד לא רוצה להיתפס בעיני הלקוח שלו כ"נודניק" או איש מכירות שלוחץ ולא מרפה .
ממש כמוכם, לגרום להם לקנות, להגיב, להתעניין.
מהי השעה הנכונה לדיוור?
בעולם השיווק האלקטרוני מומלץ לא לשלוח דיוורים באמצע הלילה או סופי שבוע. רוב
לכן, מניסיוננו, עדיף לדוור בימים של אמצע השבוע )ב'-ד'(, ובשעות הבוקר המאוחרות
הלקוחות שלכם קוראים או עוברים על תיבת הדואר שלהם במהלך היום.
(10:00-11:00).
למה?
יום ראשון – יום של התאפסות לאחר סוף השבוע, בדרך כלל תיבת המייל מלאה בהודעות
יום חמישי- כבר מרגישים סוף שבוע… אין הרבה סבלנות לקרוא או להתעמק במידע.
מבחינת השעות- מוקדם מדי בבוקר- שוב, ילך לאיבוד בין כל עשרות המיילים האחרים
צהרים- מרגע שיוצאים להפסקת הצהרים ועד שהולכים הביתה יש איזשהי לאות, עייפות,
שונות, ההודעה שלכם עלולה ללכת לאיבוד בין כל המיילים הדחופים יותר…
סוף השבוע- אנשים רבים אינם פותחים את תיבת המייל בסוף השבוע.
שמגיעים בסוף יום העבודה הקודם.
וחוסר ריכוז. רוב האנרגיה מופנית לעבודה שצריך להספיק.
חשוב! מצאו את שביל הזהב בין דיוור מועט מדי לבין הצפה התקשורת עם הלקוח. יותר
מדי יכול לגרום לעומס אצל הלקוח ולגרום לו לברוח, פחות מדי פשוט יגרום לו לשכוח…
נסו 'להיכנס לנעלי הלקוח' – איזה מידע ישמח אותו? מה יגרום לו לחוש שקיבל ממך ערך
מוסף? מה יניע אותו לשלוח לך מייל תגובה או להעביר את מכתבך לחבריו? אפשר גם
פשוט לשאול את הלקוחות…
כדאי לאפיין, כבר בתחילת העבודה עם מערכת הדיוור, מהם מאפייני הדיוור שאני רוצה
לשלוח ללקוחות שלי ולבנות לו"ז חצי שנתי או שנתי. כך תימנעו ממצב בו בחודשים
הראשונים הצפתם את הלקוחות במידע, אך עם הזמן הנושאים אוזלים והתדירות יורדת.
במקרה כזה אתם עלולים להצטייר כלא רציניים – וחבל.
המלצה חמה! להכין את כל המסרים מראש ולתזמן אותם במערכת לתאריכי שליחה.
השיטות המומלצות עבור מיילים בגדלים שונים
לפרטים נוספים צרו איתנו קשר במייל, בטלפון או השאירו פרטים באתר ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.
03-7440020
עדיין לא רשומים? פתחו חשבון ניסיון חינמי כאן והתחילו לעבוד!