גודלו של המייל (הדיוור האלקטרוני) משפיע על יכולת השליחה של אותו קמפיין ודבר זה חשוב כדי לעבור דרך מסנני דואר זבל.
לפי מחקרים אחרונים כ-45% מהנמענים מבטלים את המנוי למיילים פרסומיים כאשר הם אינם יכולים לראות את המייל בצורתו המיטבית וכ-34% שולחים אותם לספאם. לכן חשוב לציית לכל הכללים על מנת שקמפיין הדוא"ל שלך יצליח.
רוחב: גודל האותיות האוניברסלי עבור ניוזלטרים בדוא"ל הוא ברוחב 600 פיקסלים. גודל שדה הפלט שונה עבור לקוחות דואר אלקטרוני שונים. כמובן שגודל המסך מאפשר להגדיל את האות אך עשויה להופיע גלילה אופקית ובכדי לראות את כל האלמנטים המשתמש יצטרך לגלול וזה לא יעיל ולא נוח.
גובה: הגובה האוניברסלי הוא בערך 1000-2000 פיקסלים.
יש לכתוב את רוב המידע, ההנחות, המבצעים החשובים ביותר בתחילת המייל, אם מיד תעניין את הקורא הוא ימשיך לקרוא עד הסוף.
אחד המרכיבים החשובים ביותר הוא תוכן כתיבת המייל.
הנושא הוא הדבר הראשון שהנמענים רואים בתיבת הדואר הנכנס שלהם ובכך תלוי אם הנמען יפתח את המייל או לא.
כדי לא להגיע לתיקיית הספאם יש להימנע משימוש ב-CAPS LOCK ומשימוש בסימני קריאה.
רוב המיילים נקראים כיום מטלפונים ניידים. בטלפונים החכמים מוצגים כ-30 תווים בנושא ולכן מומלץ לשמור את הנושא קצר וקולע.
PREHEADER הוא הבלוק הראשון בתוך גוף המייל שהטקסט שלו גלוי ברשימת הודעות הנכנסות.
הכותרת המקדימה משלימה את הנושא ולכן היא גם אמורה להניע אותך לקרוא את המייל.
הממדים האופטימליים הם: אורך טקסט – עד 140 תווים, גובה בתבנית – עד 70 פיקסלים.
הצבת באנר ברשימת התפוצה תורמת ל-CTR גובה. הדבר כולל תמונה, טקסט, הטבת לקוח בצורה הנחה ותאריך תפוגה וכפתור CTA.
הרוחב המירבי הוא 600 פיקסלים.
הגובה הוא בדרך כלל 300 פיקסלים, אם המייל נשלח בטלפונים ניידים אפשר גם 400 פיקסלים.
לא רק גודל התמונה חשוב, אלא גם המשקל. ככל שהתמונה כבדה יותר כך ייקח לה יותר זמן להיטען על המסך.
הגובה צריך להיות פרופורציונלי לרוחב התבנית כ-600 פיקסלים והגדול הטוב ביותר הוא 480 פיקסלים.
אם המייל הוא עבור טלפונים ניידים גודל התמונה יכול להיות 500X250. חשוב לזכור שהתמונה חייבת להתאים לכל מסך.
המשקל האופטימלי של תמונה הוא עד 100-200 KB ותמיד עדיף להשתמש בתמונה אחת בלבד בכל מייל.
בטקסט יש לשים לב לגודל הטקסט אבל גם לגופן בו משתמשים.
הגודל המירבי עבור פסקת טקסט הוא 600 פיקסלים. מספר התווים בשורה אחת הוא עד 75. גם כאן יש לזכור את הכלל הפשוט – ככל שיהיה פחות טקסט במייל כל גדל הסיכוי שמסר יעבור ויקראו את המייל.
יש לשים לב איזה קבצים מצרפים למייל, אפשר לצרף מצגות, מסמכי PDF או תמונות בודדות. לא הגודל הוא שקובע אלא המשקל. המשקל האופטימלי הוא עד 10 MB.
גודלו של דוא"ל אלקטרוני נקבע על פי כללים קבועים, משקלו לא יעלה על 200-500 KB.
ללקוחות דוא"ל יש אפילו יותר הגבלות על גודל המייל, המשקל האופטימלי עבור מייל ללא קבצים מצורפים הוא עד 100 KB.
זהו זה! בהצלחה!
לא קיבלתם תשובה? מחפשים עוד מידע? אל תהססו וכנסו עוד היום למרכז ההדרכה שלנו!
או צרו איתנו קשר במייל support@meser 10
בטלפון 03-7440020