עלוני דוא"ל (ניוזלטר) הפכו להיות פלטפורמה פופולארית מאוד, נראה שקל מאוד להכין ניוזלטר למייל, מעצבים, כותבים ושולחים, אבל למעשה זה לא ממש פשוט ויש הרבה ניואנסים שיש לשים אליהם לב בשליחת ניוזלטר במייל. חשוב לדעת את כל הכללים אחרת הניוזלטר ששלחת יכול בטעות להגיע לספאם ואפילו להרוס לחלוטין את כל המוניטין של הדומיין.
הדבר הראשון שאתה צריך הוא הדומיין שלך, אתה צריך לדאוג לו. יש לנקות את בסיס המנויים, לעדכן ולהגדיר את רשומות DKIM, SPF ו- DMARC. בכדי לעקוב אחר המוניטין של הדומיין בשירותי הדואר האלקטרוני אתה צריך מנהלי דואר.
הבעיה הגדולה ביותר שיש לכל משווק היא איך להימנע מלהגיע לתיבת הספאם. בכל שנה האלגוריתמים של גוגל נהיים חכמים יותר וכעת גוגל משתמשת בבינה מלאכותית שמשפרת את עצמה כך שידוע לכולם שהכניסה לתיבת המייל היא המאתגרת ביותר.
בוא נבדוק מדוע המיילים שלך מגיעים לספאם
אם הנתונים נרכשו ייתכן שיש הרבה הודעות דוא"ל שגויות או מלכודות ספאם. העבודה עם מאגר מידע קנוי ושליחת דיוור לנמענים שלא אישרו קבלת דיוור ממך אסורה על פי החוק וכן על פי תנאי השימוש במערכת. ככלל, עבודה עם מאגר שכזה אינה מביאה תוצאות. בדרך זו אתה רק תפגע בעצמך ובמקרה הטוב המשתמש פשוט יפסיק לעקוב אחריך במקרה הגרוע הוא יתלונן.
אם אתה מחליט להגדיל במהירות את מספר הנמענים המיילים שלך יסתיימו בספאם.
תוכן המכתב שלך יכול לעורר חשד במערכת GMAIL. מילות ספאם, Caps Lock, תוכן פרסומי, יותר מדי קישורים וכו' אינם מומלצים לשימוש. האלגוריתמים קוראים תוכן כגון תמונות, טקסט, קבצים מצורפים וקישורים וכל חלק יכול להשפיע על אופן המסירה.
עליך להגדיר אימות, כלומר לבצע רשומות DKIM, SPF ו-DMARC בדומיין של האתר, כך שירותי הדואר מוודאים שהמכתבים מגיעים מהמקור המוצהר. אימות לא רק ישפר את יכולת מסירת הדוא"ל אלא גם יגן מפני התקפות דואר זבל.
אפילו המנוי הסובלני ביותר יתלונן על ספאם אם יקבל עשר הודעות בשבוע מאותה חברה. זכור – לשלוח פחות משתלם יותר.
לכל דומיין יש דירוג, אם יש לך דירוג נמוך סביר יותר שהמיילים שלך יגיעו לספאם. ישנם גורמים רבים אשר משפיעים על הדירוג כגון אופן האינטראקציה של הנמענים עם המיילים שלך, מספר התגובות לרשימות התפוצה שלך, מספר המיילים שנשלחו ועוד.
ישנם כלים שונים אשר יכולים לתקן את המוניטין של הדומיין שלך על ידי בקרת תיבת הדואר האלקטרוני שלך.
המנויים שלך עשויים לסמן את המיילים שלך כדואר זבל. זה קורה אם הם לא הסכימו להצטרף לרשימת התפוצה שלך או אם הם לא אוהבים את המיילים שאתה שולח. אם אחד המנויים מסמן את האימייל שלך כדואר זבל אל תיבהל, קח את זה כאזהרה שעליך לעשות שינוי. עבור על כל הנקודות ותקן את הטעות שעשית. אימייל הוא מקום מצוין לבדיקות A/B.
ל-GMAIL יש הנחיות וכללים ברורים שכל מי שמתחיל לשלוח מיילים המוניים צריך ללמוד. רק על ידי שמירה על הכללים תוכל להגיע לתוצאות גבוהות ולהיכנס לתיבת הדואר הנכנס של GMAIL.
קל יותר למנוע כניסה לספאם מאשר לצאת ממנו. צור רשומות DKIM, SPF ו- DMARC, שמור על הבסיס נקי ובדוק את הדואר באופן קבוע.
אם המוניטין של הדומיין שלך עבור GMAIL ירד עדיין אפשר לתקן את המצב. השתמש בכלים שלנו, אנחנו נעזור לך לפתור את הבעיה.
זהו זה! בהצלחה!
לא קיבלתם תשובה? מחפשים עוד מידע? אל תהססו וכנסו עוד היום למרכז ההדרכה שלנו!
השיטות המומלצות עבור מיילים בגדלים שונים
לפרטים נוספים צרו איתנו קשר במייל, בטלפון או השאירו פרטים באתר ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.
03-7440020
עדיין לא רשומים? פתחו חשבון ניסיון חינמי כאן והתחילו לעבוד!