רוצים לשלוח ללקוחותיכם דיוורים מותאמים אישית? לפנות לכל לקוח בשמו?
הגעתם למדריך הנכון!
פרסונליזציה משמעותה התאמה אישית. כלומר, כאן תלמדו איך אנו מתאימים את המייל שלנו באופן אישי לכל לקוח, בלחיצת כפתור!
הפרסונליזציה יכולה להגיע בשני מקומות בדיוור שלנו: שורת הנושא וגוף הטקסט.
ראשית , נדגיש כי המידע נשאב מתוך כרטיסי אנשי הקשר. לדוגמה אם תרצו שכל לקוח יקבל מייל בפנייה לשמו הפרטי , תצטרכו לוודא שאכן שמו הפרטי מופיע בכרטיס איש הקשר תחת השדה שם פרטי. ניתן כמובן בעת ייבוא אנשי הקשר להחליט לאיזה שדה ייכנס המידע, ולכן התאמה נכונה של שדות אנשי הקשר חשובה להצלחת הפרסונליזציה!
נתחיל דווקא בגוף המייל :
כאשר נעמוד בתוך תיבת הטקסט , ייפתח לנו כרגיל חלון העריכה של הטקסט. בצד שמאל בחלקו העליון (מסומן בתמונה) יש רשימה נגללת הנקראת "בחר שדה".
לחיצה על הרשימה הזו תפתח אותה ובעצם תאפשר לנו לבחור איזה שדה נרצה להוסיף. לצורך העניין נבחר בשם פרטי של הנמען, וכך ייראה השדה בגוף המייל :
זהו, הוספתם שדה מותאם אישית, כעת כל לקוח יקבל את הדיוור עם שמו הפרטי במקום איפה שכתוב 'שם פרטי של הנמען'.
פשוט, לא?
עכשיו נעבור לפרסונליזציה בשורת הנושא:
ראשית נדגיש כי מדובר בשורת הנושא בתוך עורך המייל , ממש באותו מסך של עריכת הטקסט אותו ראינו קודם לכן.
בשורת הנושא אין לנו עורך ולכן אין לנו רשימה שנפתחת , עלינו להקליד את השדה שנרצה להתאים אישית, נעשה זאת בצורה הבאה :
בתחילת השדה ובסופו נוסיף : ## .
או לחילופין נעתיק מהרשימה הבאה את השדה אותו נרצה להוסיף :
##contactname## – שם מלא של הנמען
##contactfirstname## – שם פרטי של הנמען
##contactlastname## – שם משפחה של הנמען
##contactaddress## – כתובת
##email## – דואר אלקטרוני
##phone## – טלפון
##custom1## – שדה מותאם אישית 1
##custom2## – שדה מותאם אישית 2
##custom3## – שדה מותאם אישית 3
##custom4## – שדה מותאם אישית 4
##custom5## – שדה מותאם אישית 5
וכך זה ייראה :
זהו זה! בכמה לחיצות כפתור פשוטות, הפכנו את הדיוור שלנו לאישי יותר וממוקד יותר!
רוצים עוד מידע ומדריכים אשר יעזרו לכם לקדם את העסק שלכם?
כנסו עוד היום למרכז ההדרכה שלנו , ותעזרו לעסק שלכם לגדול!
עדיין לא רשומים? פתחו חשבון ניסיון חינמי כאן והתחילו לעבוד!
בהצלחה!
אנחנו כאן בכל עניין ולכל שאלה.
ביום עסקים רגיל, בין השעות 9:00 ל-18:00, אנחנו עונים תוך מספר דקות.